28 December

Jag har sagt Hejdå till alla i Oslo, med gråten i halsen lämnade jag den underbara staden för 6 dagar sedan.
Det känns helt ovärkligt att vi äntligen är här... med tre dagar kvar sitter jag nu ute i sommarstugan och myser allt jag kan med familjen! Jag vill inte tänka på att det är månader tills jag ser dom nästa gång, sådärför försöker jag att tänka på något annat. Det är helt galet att vi åker på fredag!!!
Men jag är lycklig, det är det här jag har längtat efter i över ett halvår.
Väskan är halvpackad och imorgon ska jag fixa det sista, så som skavsårsplåster, shampo och lite annat plock.
Annars är jag redo! Redo för att möta världen!
Tåget går klockan 15.50 på fredag och jag hoppas att sj inte tänker krångla med mig då, har ju faktiskt tänkt sitta med så lite kläder som möjligt på mig :) Nu bär det av mot sommaren!
Hoppas alla har haft en bra jul hemma, för det har jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0