12 Februari

heeejsan svejsan! Phhu, det ar helt galet varmt i det har landet... i Indien och Sri lanka blev det enda svalt pa kvallen nar solen gatt ner men har hander inget, jag onskar typ att jag var nemo nu och bodde i vattnet! Tillochmed du mamma skulle kunna bada har (utan vatdrackt), det ar nastan lika varmt i vattnet som det ar pa land, underbart alltsa :) jag antar att vi inte ska klaga pa varmen nar jag horde att ni dar hemma har snostorm. Den 6 timmars langa bussresan gick kanon, det var nastan liggsaten och filmerna rullade pa hogvarv, nar vi anlade 6 timmar senare for att sedan ta en bat pa 3 timmar blev vi ganska sa jatte irriterade nar dom sager att det bara gar batar pa morgonen... det var bara att se glad ut, ta vara feting vaskor och borja leta hotell. Nasta morgon och en iskall natt med AC (vi ar van varan hederliga flakt som blaser varmluft) och en frukost bestaende av nuddlar var det antligen dags for varan battur. Att vakna efter halva vagen over att hora hur folk borjar krakas var inte det fraschaste... aterigen var det bara att se glad ut, halla for nasan i med musiken och koncetrera sig pa att jag mar bra! Sa nu sitter vi alltsa pa en liten o har i Malaysia som heter Lankawi :) vi har 3 dagar kvar har innan vi aterigen maste ta fargan tillbaka till Penang for att sedan flyga till Thailand. Vi traffade tva tjejer som bor pa samma hostel som oss igar och henkade med dom ut, kvallen borjade pa nagon raggebar och avslutades sedan ute pa on monkeybeach :) Jag onskar vi hade lite mer tid att spendera i detta land men for att vi ska hinna till Ko Phangan och full moon partyt sa blir det ett kortbesok for den har gangen :P Sooovtajm nu, imorgon ska jag ligga och flyta runt pa min nyinkopta uppblasbara madrass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0