15 Februari

Jaa har sitter jag...pa andra sidan jorden och faktiskt onskar jag att jag var hemma 1 sekund for att fa se malgangen pa tv och Stinas lycka. Fast jag ser det framfor mig enda och jag blir glad bara av tanken :) 17 ar och redan hunnit med sa mycket. Lillskiten, jag ar stolt over dig! Annars da, sitter aterigen pa hostlet i Penang dar vi befann oss for ca. 1 vecka sedan. Efter den 3 timmars batturen med ACn pa max 15 grader ar vi som tva isbitar nu och har sedan forsta gangen vi kom till Malaysia frusit. Det kanns skont att veta att det inte kommer handa igen ivarjefall. Igar avslutade vi langkawi vistelsen med en heldag ute pa speedboat, vi fick kliva i land pa tva olika oar och det var hur fint som helst, har lagt upp bilder pa facebook, det gar se fruktansvart segt att lagga upp har men ska fixa det nar jag kommer till Thailand! Pa forsta on hyrde vi en trampbat som knappt gick att styra och paddlade runt dar i vattnet och tittade pa den underbara utsikten :) Mellan oarna fick vi aven tid att se en massa ornar och mata dom. Sista on var bast (for dar kunde vi bada, for varmt annars) och med en kritvit strand njot vi ganska rajalt av att vi var dar vi just var da. Imorgon flyger vi till Thailand och Phucket for att sedan ta oss med en bat ut till on Ko phangan, flygturen kommer ta ca. 15 minuter har ifran och jag vet det ar sa himla lojligt men vad gor man inte for att fa ett 30 dagars visum? tydligen om man aker via landsgransen far man bara ett visum pa 15 saaa... imorgon blir det up up and away :P

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att höra att allt är bra med dig. Förstår att du skulle vilja se Stinas guldlopp men jag kan tipsa dig om att du kan gå in på svenska olympiska kommitten, där finns ett videoklipp på när hon får ta emot medaljen!



Älskar dig//mamma och pappa

2011-02-16 @ 20:57:10
Postat av: mamma

Nej nu fick du fel adress; facebook ungdoms os-team sverige

2011-02-16 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0