21 Februari

Heej pa er dar hemma! :)
Ett tag sedan jag skrev sist, ber om ursakt for det! Men vi har haft fullt upp med att resa, festa och matt daligt.
Vi har hunnit med ett full moon party i Koh Phangan och befinner oss nu pa en lite mindre o Koh tao :)
Full moon partyt var kaos, holl man inte ogonen fran i det har fallet (Ellen) i 5 sekunder sa hade man tappat bort henne. vilket ocksa skedde nagra ganger :P men vilken fest alltsa! oslagbart ar det ord jag har att saga!
Nu ar vi alltsa pa den basta on for att dyka och vi ska vila upp oss har i 4 dagar innan vi sticker till nasta o som blir koh samui. 
En kort och dalig update jag vet. nu ska fa en battre senare och sjalvklart med massa bilder. jag aterkommer :)
ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0