4 Februari

Tjabba!
Var ska jag borja.. vi har flyttat fran Unawatuna till Hikkaduwa, med vara tva feta ryggsackar intryckta i en liten tuktuk tog vi oss hit for tva dagar sedan, om Unawatuna var dykstallet sa ar det har definitivt surfstallet dar alla hanger. Det ar mycket mer folk har och lite mer liv :)
Vi har inte hunnit prova pa att surfa an, planen ar att den stora dagen for det ar imorgon :P sa vi far se hur det gar!
Vi har aven slagit pa stort och kort en tva dagars fest nu och idag ar det slitna klubben som ligger pa stranden, nu behovs typ 1 manads rehab tills nasta gang, borjar jag bli gamal eller?!
Det absolut basta som har hant sedan vi kom hit var da vi under forsta kvallen satt pa stranden och snackade med nagra harifran, helt plotsligt ser jag att det kommer nagot krypande under solstolen och till varan forvaning var det en skoldpaddebebis, alla blev helt till sig och senare visade det sig att det var over 50 stycken pa stranden.. festandet byttes ut till att leta efter skoldpaddor istallet. Jag fattar inte att vi far vara med om allt och att vi har sadan tur :)
Nu ska jag ga och ata lite lunch och sedan tagga for surf imorgon :)

Har kommer lite bilder!


Dykningen i Unawatuna


:)


Finnlandaren forsoker fa igang elden igen :P


Dansken och ljusforsaljaren


hang vid brasan :)


skoldpaddebebisar :)


lycklig :)


igar borjade festen pa funkybar, Ellen och hennes long island :)


:P


Killen som forsokte lara oss spela bongotrumma :)


det gick sadar men var sjukt kul :P


feeest, och alla underbara manniskor vi har mott :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0