6 Februari

Hejsan!
Det kanns hemskt att saga det men det ar faktiskt sista dagen i det har underbara landet imorgon, jag onskar jag kunde boka om resan sa vi kunde stanna i minst 2 veckor till, men a andra sidan ska det bli roligt att se Malaysia ocksa.
Vi har inte hunnit surfa an, men imorgon smaller det varkligen!! Amila en kille som vi har traffat har har lovat att han ska lara oss imorgon, sista dagen sista chansen lixsom :D sa vi far se hur det gar... hyrde en boogieboard och lyckades svalja halva havet sa det kanns som att det kan bli hela havet efter en dag med surf :P
Igar var det aven utgang som stog pa schemat igen, det blev en barrunda pa alla Hikkaduwas och long beach barer, vi avslutade det hela pa top seacret dar vi motte pa Amila och hans kompisar for att sedan dra till Mambos dar den stora festen var!
Under tiden vi var pa Top seacret upptackte jag tva nya dolda talanger, pingis ar den forsta och den andra att ga pa lina.. inga ben eller armar brutna och jag ar lycklig att jag toppade forstaplatserna pa bada grenarna ;)

Idag har vi bara tagit det lungt, legat pa stranden... atit den sista rice and curry maltiden och bara njutit till 100 % av det har underbara landet.
Imorgon klockan 01.00 kommer taxin att hamta oss for att sedan ta oss till flygplatsen, planet gar klockan 7 och vi maste vara dar 3 timmar innan och checka in bagaget och allt, det blir en lang dag imorgon alltsa och darfor ocksa en tidig kvall idag.
Godnatt pa er dar hemma! Nasta gang ses vi i Kuala lumpur och Malaysia :)



Stranden i Hikkaduwa och boogieboarden :)


Dooodskul :P


Pingstavling pa top seacret och den vidriga odlan ar inte pa riktigt :P


och har visar jag mina talanger pa linan!


Haha, en av utmanarna ;)


:P


Uppe pa taket pa mambos :)


redface 1 och 2 uppe pa taket :)


Amila pa taket :)


sista kvallen till den underbara solnedgangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0