9 Februari

Hejsan!
Jag skams over att saga det men det blev ingen surfning sista dagen i Hikkaduwa, istallet tog vi snorkeln och simfotterna och badade tillsammans med skoldpaddorna, det var otroligt haftigt fast samtidigt lite laskigt.. nu tror ni att dom kanske ser ut som dom sma sota skoldpaddorna vi har hemma i vara akvarium men sa var inte fallet, dom var over 1 meter langa! underbart att se hur allt gar i slow motion  :)
Annars sitter jag just nu i ett internetcafe i Kuala Lumpur.. det askar som bara den har utanfor men det varkar inte spela nagon roll for mina 50 andra malaysiska datanordar som sitter har bredvid, sjalv sitter jag pa hogvarv och ar livradd att det ska komma en blixt ner i datorn, mamma jag har arvt oroligheten fran dig JAA :D
Flyget fran Sri Lanka gick hur bra som helst, nar vi kom fram trotsade vi trottheten och tog taget in till china town och nattmarknaden.
haha behover jag ens forklara hur trotta vi var efter det, efter 24 timmar utan somn var det en trott Hanna och Ellen som slocknade ganska snabbt i for forsta gangen (pa 1 och en halv manad) en riktigt frasch sang!
Och 9 timmar senare vaknade man som en ny manniska :)
Dagen har vi spanderat i himlen, tillsammans med louis vitton, guess, chanel, lacost, adidas, nike blabalabla..... ni fattar, i ett shoppingcentrum sa stort som jag vet inte vad! Det blir defenetivt ett sista stopp har pa hemvagen och fylla resvaskan! :) Kopte ett par ray ban som kostar ca 2000 hemma for 1000 kr har! sa det ar valdigt billigt.
Imorgon lamnar vi storstaden for att ta en busstur pa 6 timmar till Lankawi och paradisoarna, vi blir dar till den 16 februari da vi flyger till Phucket.
Fotterna svider efter en hel dags shopping! nu blir det ett dopp i poolen for att sedan inta sangen, bussen gar 9.30 imorgon sa det galler att vara pigg!
och Johanna Sievers, jag langtar galet mycket tills du ska komma NUUUUUUUU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0