13 Januari

Tjaabba!
Dagarna springer ivag och snart lamnar vi varat underbara hotell som vi har bott pa i en vecka, det har hunnits med mycket alltsa. Magsjuka har kommit och magsjuka har gatt, vi har hyrt en moped i tva dagar och tagit oss upp till Arambol. Jag ar faktiskt riktigt stolt overmig sjalv som lyckas kora i vanstertrafik bland en massa (och da menar jag varkligen massa) galningar som finns overallt pa dom har sma vagarna.. ar det inte manniskor eller lastbilar som tar upp hela vagen sa ar det hundar eller kossor.
Idag trodde jag faktiskt att vi skulle bli uppaten av en hund nar vi korde, shit alltsa.. djurvan som man ar, jag tycker ju att alla ar sa oerhort sota och ar man sot ar man formodligen snall ocksa..det fick vi lara oss idag att sa ar inte fallet. Vi hade precis varit uppe pa en stort berg och sett pa ett fort som lag dar och det var inga problem att ta sig upp dig.. fast da var inte hunden dar heller... pa nervagen (det ar brant som faaaan, ursakta svordomen) och fort gar det ocksa sa moter vi den stora hunden mitt pa vagen och jag sager till Ellen som sitter bakom mig att den sag lite arg ut, nar vi ar 10 meter ifran den gar den typ till anfall.. Ellen skriker at mig att jag ska kora och det gor jag, som att det inte nog gick tillrackligt fort.. GAAAHH jag var radd alltsa, forst kommer vi i fullgas pa moden och efter oss kommer en ilsken hund. Som tur var stannaden den tillslut och vande om men fy alltsa!
Annars leker Goalivet alltsa, idag har vi legat pa stranden i Lilla Vagator och nu ska vi snart kaka pa en Grekiskrestaurang som Carina har tipsat oss om :) Imorgon ar det antligen torsdag och det har vi vantat pa med spanning!! vi ska namligen ut en heldag i djungeln och rida pa elefanter :D:D kl. 8.30 hamtar dom oss pa hotellet sa ikvall blir det att sova tidigt! Det blir sista dagen har uppe i norra Goa for pa fredag aker vi ner mot Sodra sidan och Agonda beach :)
Nuu ar jag hungrig, hoppas allt ar bra i Sverige och Norge :)

Kommentarer
Postat av: Carina

åhh e det sant, ni ska till grekiska restaurangen:)!! hoppas ni får en trevlig solnedgång! åh elefanter:) det händer mycket skoj nu! ha det så skoj och nej ni får inte köra utan hjälm för hundrade gången! PUSS

2011-01-12 @ 13:31:24
Postat av: britta

krama elefanterna från mig. Jag drömmer om att få rida på en elefant, men det blir nog inte av, så det gläder mig att mina vänner får njuta av det. Kram!!!

2011-01-14 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0