18 Januari

Hej pa er :)
Har sitter vi dodstrotta efter gardens aterigen spontana utgang!
Vi har kommit pa ett det ar dom som helt klart blir bast :)
Killarna som ager hotellet vi bor pa ar helt underbara, vi borjade kvallen med en massa spel, finns i sjon (in the lake), vand tia och fyra irad gick glodhett pa Agonda beach igar alltsa!
Ellen som annars har fatt suttit bakom mig pa mopeden bytte chaffor till en lite mer rutinerad och galen (jag kan inte skriva hans namn...) och jag fick ta motorcykeln med Vishal... behover jag saga att det var en galen aktur till Palolem. Dom tog med oss till den enda baren som fanns pa stranden och dar samlades alla pa ett och samma stalle!
Ellen och jag briljerade pa biljard och efter den forsta rundan forsokte Vishal lite fint komma med det dunderbra forslaget att vi kanske skulle byta lag. Jag fattar inte vad det var for fel pa det dar bordet alltsa...........
Ja jag vet inte hur jag ska gora en alldeles for lang natt i korta drag, men en massa galna manniskor! Bade indier, engelsman och ja vet allt vad som fanns pa det stallet!
Jag alskar att utestallerna har oppet dygner runt har, nar klockan var 05.00 (vara stackars vanner skulle upp och jobba idag) drog vi oss till baka hem och avslutade kvallen med ett nattdopp i havet tillsammans med det finaste manskenet jag nagonsin har satt!
Jag alskar livet har!!


Har kommer lite bilder sedan gardagen ;)



Vishal lar oss nagot kortspel och Ellen vill inte att han ska se pa hennes kort eller nagot? haha


Mohito :)


The monkey som vi traffade pa baren :D


Han jag inte kommer ihag vad heter :P


Vishal :)


engelsmann, vishal och jag :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Så klart det är galet, kan väl inte bli annat när du är med Hanna!;) jätte kul att läsa och se bilder på vad ni är med om:) ta hand om er! KRAMKRAM

2011-01-18 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0