21 Januari

Tjabba!
Sista dagen i Goa och imorgon tidigt lamnar vi den har underbara staden med flyg och landar 1 timme senare i Chennai och sedan vidare pa sondag till Sri Lanka och Colombo :)
Det ska bli kul att se nagot annat men samtidigt ledsamt att behova lamna allt har. men det finns gott om tid och jag kommer alldeles sakert att komma tillbaka hit nagon mer gang i livet :)

Annars hade vi avskedsfest i forrgar :P vi drog ivag till samma stalle som sist, dock med taxi den har gangen! inga fler motorcykelturer i morkret!
Det skalades och skrattades.. vi traffade for forsta gangen sedan vi kom hit en massa svenskar, for att inte tala om norrbaggen och den hoga fransmannen som spadde mig:P haha det var minst sagt en galen kvall och om ni tyckte det lat sent att komma hem vid 5 i det forra inlagget sa var det inget mot iforrgar, vi sag soluppgangen pa stranden tillsammans med alla andra manniskor som var kvar pa baren och nar vi tog en tuktuk hem motte vi barnen som var pavag till skolan, helt gaaaaaalet :P ahh vad jag alskar goa!
Jag lagger ut bilderna fran kvallen nasta gang jag har tillgang till dator.. det blir formodligen inte forens i Sri lanka men tills det.. Ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0