30 Januari

Hello!
Shit, jag och Ellen har suttit och raknat pa hur lange vi har varit borta och det har redan gatt over 1 manad!! Tiden gar sa himla fort alltsa.
Vi ar fortfarande kvar i Unawatuna, Ellen har bestamt sig for att ta dykarcert har sa vi blir kvar i 3 dagar till.
Dom senaste dagarna har vi inte gjort sa mycket mer an att solat, badat och dykt :) Det ar inte som att dyka hemma i Sverige precis, med en snabbis genomgang kandes det att det var over 2 ar sedan jag var i vattnet med utrustningen sedan sist! Sa forsta dyket var det inte sa mycket att se.. men det andra dyket var oslagbart :) sa himla mycket fiskar, blackfiskar, sjogurkor, skoldpaddor och gud vet allt vad vi sag :) Det absolut basta var nar han jag dok med gick ner och skar bort lite ostron fran botten, direkt var det typ 1000tals fiskar runt oss och alla ville smaka :) jag fick mata hur manga "hajfenor" som helst, ni vet dom i hitta nemo filmen... sjuuukt haftigt!
Sa med 3 dyk kvar ar hag spand pa vad morgondagen har att erbjuda. kanns som att det snart ar dags for en till fest! Fast jag tror det far vanta tills vi kommer till Hikaduwa och Ellen ar fardig med dykcertet.
Ahh, som ni ser ar det inte sa mycket mer an dykning som snurrar i vara huvuden just nu :)
Nu ska jag ga och kopa chocklad! Hoppas allt ar bra med er hemma, jag sag precis snon i webbcamen och jag ar maste faktiskt saga att jag trvis helt okej har i varat 33 gradiga Sri Lanka! ;)

Kommentarer
Postat av: britta

Kommer du ihåg att jag någon gång sagt till er att det är bra att samla på sig händelser så att man har något att berätta för sina barn så småningom? Dina barn kommer att njuta på kvällarna när du berättar om vad du gjort. Kramar!!!!

2011-02-02 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0