4 Januari

Men tjabba alla dar hemma i kalla Sverige.
Jag vill bara meddela er att jag faktiskt ar i Indien nu!
Flygresan ner gick jatte bra, forst till Istanbull och sedan vidare till Bombay...att lyssna pa en snarkande kvinna (som lat som 10 man) kan ha varit det fantastiska pa hela resan for att inte tala om det skrikande och bajsande lilla barnet vi hade framfor oss. haha jag varkligen alskar att flyga.
Hur som helst vi kom ivartfall fram till Bombay efter 10 passkontroller och all annan sakerhet som fanns pa den flygplatsen.
Forsta dagen i Bombay och vi tog en taxi runt hela staden for att se allt som fanns, med alla 16 miljoners blickar pa oss  verkar det som att dom aldrig har sett en vit manniska forut.
Det blev ett kortvarigt besok i den dimmaga och katastrofala staden for att sedan ta nattbussen mot Goa inatt. En busstur som skulle ta 12 timmar blev visst utdragen till 15 bara....Nar vi nu kommit fram till hotellet ser jag att jag har tva feta ser ut som snoloppsbet fast stora som en fem kr pa ryggen, och nu ser jag att det har ploppat upp en pa armen ocksa. underbart! :P bedbugs formodligen.. halleluja!
Det var ivarejefall den forsta och sista nattbussturen jag har akt.
Nu ar vi i underbara Goa och imorgon ska vi aka moppe! det ser jag fram emot :) jaa mamma jag ska kora forsiktigt och jag har lovat mig sjalv att inte kora pa nagon av dom sota kossorna eller getterna som gar har mitt i vagen, for att inte tala om hundarna! :P
Supervarmt och fint vader har vi! Hoppas ni har det bar hemma!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Carina

jajaja!! åhh det låter helt fantastiskt!!:D tänk att du är där nu.. helt otroligt kul! Och du kör förfasiken inte moppe utan hjälm, ok?! Ha det så gott och se upp för allt! Tycker om dig Hanna KRAMKRAM

2011-01-04 @ 13:28:03
Postat av: mamma

Hej Hanna

Ja, det är bra här hemma men visst längtar vi redan efter dig. Skönt att "buss"turen gíck bra men snälla Hannna det var väl kanske inte det säkraste sättet att färdas på i Indien..Ja jag vet att du tycker att jag alltid är orolig för dig...nu har jag bara en liten fundering...är du tvungen att åka den där moppeturen?? Älskar dig var rädd om dig

Mamma

2011-01-05 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0