8 Januari

Har kommer lite bilder! :)

Forsta dagen i Bombay, och man ser typ 500 meter framfor sig for alla ackliga avgaser


Bombay :)


Stranden i Bombay





Och har kommer en bild i den forsta och absoluts sista nattbussturen i mitt liv!


angligen i underbara goa och har i Anjuna :)


Anjuna


solnedgang i calangute



Calangute





haha jag lar ryssen och varan servitor hur man lagar pappersflygplan med servetter :P


har ar hotellet vi bor pa just nu :)


och varan lovley pool!


vi forsoker ocksa lara os hindi! haha


haha aterigen visar jag vinnarinstingtsidan! det slutade med vinst sa jag ar nojd ivartfall!


haha!


the gaaaaang


haha och jatte bettet pa nasan!


vara nya indiska kompisar :)

Nu ska jag springa hem till hotelletoch sedan ska vi ut och ata middag, det gick sjukt segt att ladda upp bilder pa datorn har! men nu far ni se pa nagra ivartfall :)
Tjaotjao

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kul att se livstecken ifrån er men akta er för ryssar!!!!

2011-01-08 @ 22:28:14
Postat av: Ellen

Haha! ja vi passar oss for ryssara :D

2011-01-09 @ 15:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0