13 Mars

Heejsan!
Jag vet inte vart jag ska borja... dom senaste dagarna har jag varit livradd overat attjag  befinner mig i det har landet med tanka pa Ttsunamin som kom i Japan. Dom lugnade genast ner oss och berattade att vagen valde att aka at andra hallet, alltsa mot filippinerna, australien och usa.
Inte blir man lugnare av att ha en panikslagen mor pa andra sidan varlden som gapar at en att komma hem nu pa en gang. det blir jag ju sa mycket lugnar av, NOT!
Hur som helst, det enda som tydligen har markts har, ar att vattnet har varit oroligt.. men det ar det iuforsig hela tiden med tanke pa dom kraftiga vindarna sa jag vet inte.
Det stora fragetecknet ar dock hur jag ska gora med Filippinerna efter allt som har hant, dom har varit tvunget att evakuera alla upp i bergen dar och egentligen vill jag inte alls aka dit nu! Vi far se vad som hander, vi sitter som klistrade framfor bade internet och tv och foljer med pa vad som hander, och jag har 4 dagar pa mig att bestama mig hur jag ska gora.
Nu till det roliga! :D JAG HAR SURFAT IDAG! for forsta gangen i mitt liv har jag alltsa statt pa en san dar brada, och det var bland det roligaste jag har gjort, dock valdigt svart men det ar darfor det var sa roligt tror jag, jag ger mig ju aldrig och det var varkligen en utmaning! absolut blir det mer surfing alltsa! :D aven om jag svalde halva havet och tvattades rejalt av tvattmaskinen :P Wiiihoo
Imorgon ska vi hyra en moped och ta oss till dom beromda sanddynorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0