16 Mars

Heej pa er!
Sitter aterigen i Ho Chi Minh efter en 5 timmars lang bussresa. Mui ne har varit kanonbra!
Igar hade jag bokat en heldag for kitesurfing! ohh im in love, sjukt kul var det.
Och som ni vet ar jag ju kand for att vara den klantiga sa vad hander inte om inte att jag slar varldens fetaste vurpa i en vag och dunkar huvudet i botten, sa halleluja! huvudvarken spranger aven idag. hjarnskakning?! who nows?
Till den sista stora nyheten, resan gar mot sitt slut... efter allt som har hant sa har vi nu bokat om varan hembiljett, det blir inget filippinerna.. istallet aker vi ikvall till Malaysia och KL igen :) shopping imorgon och efter det sticker vi till SWEDEN!
Pappa kommer och hamtar mig pa Arlanda nar vi landar, klockan 12.30  pa lordag ar vi pa svensk mark igen alltsa.
Det ska bli skont och sa himla kul att traffa alla igen! :D soo next time we see you in sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0