4 Mars

Hejsan!
Shit, det ar redan den 4 Mars.. snart fyller mamma ar :) och vi har varit borta i over tva manader.
Just nu sitter vi i Krabi och vantar pa att klockan ska bli 16.00 sa att varan nattbuss mot bangkok ska borja rulla, vi har en resa pa 14 timmar framfor oss och nar vi kommit fram har vi aterigen en resa pa 3 timmar ut i djungeln att vanta. yeeey vi hoppar av gladje har borta (men far skylla oss sjalva nar vi ar for snala for att flyga)
I tva dagar har jag njutit over att fa traffa min underbara Heidi och nar hon overlamnade alla tackningar fran barnen kunde inte tararna hallas borta, jag saknar dom som sjutton.. norge, sverige, barnen, familjen, kompisarna, maten haha ja typ allt :P nu tror ni sakert att det ar darfor planen ar andrad men sa ar inte fallet heller.
Ellens pengar racker inte till en resa i Australien och jag vill inte aka sjalv, sa darfor kommer vi hem om lite mer en 1 manad. det ar med blandade kanslor, min drom var ju Australien men a andra sidan ar jag bara 21 ar och det har ar min forsta riktiga resa (absolut inte den sista) En vacker dag sitter jag dar nere i Sydney och blickar ut over operahuset och alla underbara strander, nu ar nu och vi ska njuta av den sista manaden vi har kvar i varmen! Snart ar jag tillbaka med er i den jakla kylan.. det har varit en otrolig resa och vi har fatt vara med om sa sjukt mycket, jag ar nojd att fa komma hem nu och fa ha pengar kvar :)
Nasta mal ar djungeln ovanfor Bangkok! Det blir naaaaajs!

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag gillar verkligen att du försöker få ut mesta möjliga av din resa och jag njuter av dina foton. Kramar

2011-03-05 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0