8 Mars

Hello pa er!
Ni minns att jag berattade att i Indien efter nattbussturen fick jag dom storsta bedbugs betten nagonsin?.. dock kliade dom inte sa farligt, som ett vanligt myggbett ungefar... dom javla krypen har aterigen valt att bara attackera mig, den har gangen over hela kroppen och det kliar 10 ganger varre an vad ett vanligt myggbett gor. jag haller pa att klia ihal mig nastan :P Dumma djur!  Sa bra, nu hoppas jag att ni dar hemma ger mig lite medlidande :P
Annars da, vi ar fortfarande i Bangkok.. vi har hunnit med en tripp till den flytande marknaden, precis som det later.. folk aker runt i batar och saljer saker. hur haftigt som helst!
Idag har vi spenderat hela dagen ute i djungeln. Vi borjade med en snabbvisit pa ett museum som har bevarat en massa saker fran andra varldskriget, allt fran pengar, klader till bilar och bomber. Allt mojligt fanns att se alltsa! vi har ridit elefanter och jag har fatt halla varldens sotaste leopardunge!
lankar till facebook sen sa ni far se alla bilder.


Kommentarer
Postat av: carina

Hanna! jag tycker synd om dig! låter spännande med allt du varit ute på.. nu väntar jag på att du ska komma hem och berätta om allt!:D häftigt med leopard-babisen:D ta hand om er! PUss Å kram

2011-03-08 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0