21 April

Tja!
Håller just på att göra mig iordning, ska snart kila iväg till christine :) blir kos! Holmenkollen var tungt men vi klarade det :D är så otroligt stolt över mig själv som har tagit så stora kliv framåt bara på någon månad! Sprang på en häst uppe på ullevålseter och respekt som man har för dom små djuren tog man inte ut något i förskott och höll ett behagligt avstånd, när den plötsligt ville hälsa... PANIK! Haha Johanna som agerade fotograf fick sig ett gott skratt och en fin bild! Tänkte att jag kan vara så snäll så ni också får se den ;) och såklart en bild på det färdiga resultat av tårtan :) ha en trevlig kväll gott folk!

födelsedagstårtan är färdig!

det ser ut som den ska bita mig... eller hur!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0