26 April

Hej! Ligger hemma i sängen med täcket upp över näsan, fortfarande sjuk med andra ord.
Skit också, jag som vill kunna träna!
Så proppar i mig C vitaminer och te om vart annat och hoppas på att det blir bättre snart!
Det är mycket saker som har hänt på slutet och ja... nu när jag inte har så mycket att göra om dagarna kan jag väl släppa den stora bomben och berätta för alla nu att jag har sagt upp mig och kommer att lämna Oslo den sista juni. Med blandade känslor såklart, har varit här i 3 år nu och jag älskar fortfarande den här staden så ett farväl för alltid blir det nog absolut inte :)
Men ska bli skönt att få komma hem och påbörja nästa kapitel i livet eller hur man säger.
Har sökt skola till hösten, rehabilitering och friskvård i arbetslivet så jag håller alla tår och tummar på att jag kommer in! Annars är det bara att ta fram matteboken igen och plugga upp dom betygen som behövs :) Känner mig supertaggad :D
Har pratat med min PT också och vi har satt upp ett stenhårt träningspogram sista tiden, blir dunderbra! :)
Har även hunnit med att anmäla mig till vansbrosimningen och lidingöloppet nu på morgonen, så nu är det bara vätternundan kvar, så ska vara snabb med att boka efter årets lopp så jag vet att jag får en plats.
Är så mycket roligare att träna när man har satt mål efter vägen :)

 

Har så dåligt med nya bilder, så slänger med en bild på mig, Ellen och Johanna för något år sedan i Oslo. Ser fram emot en riktig mysochfest helg med dessa två brudar i Stockholm om en vecka! :D
Nu ska jag ta med mig täcket och slänge ner mig framför tvn och halvsova och hoppas på att jag blir frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0