28 April

Hej på er denna underbara lördag! :)
Har snart utrotat förkylningen men får vänta med träningen tills jag är helt återställd så det inte blir något bakslag.
Fick ett litet tips från coachen (mamma) igår om att köpa på mig möllers tran som tydligen ska vara dunderbra både förebyggande och mot förkylning, det är fiskleverolja.. finns med citronsmak också som jag kan rekommendera för det smakar inte så där jätte gott :P
Som sagt, underbart med lördag.. solen skiner och jag och min kära sambo har dragit en shopping tur på stan.
Hittade mycket fint som jag tänkte visa er :) Köpte en efterlängtad väska från the north face, stod och valde mellan en lila eller rosa och är mycket nöjd med valet nu så här i efterhand! :)
Hittade äntligen ett par jeffrey cambell skor som satt som ett smäck och en fin liten väska från michael kors, så dagen kunde inte ha blivit bättre + att party outfiten inför nästa helg är ordnat!
GRYMT SNYGG :D
min fina michael kors väska :)
jeffrey cambell skorna
outfiten inför nästa helg är redan klar, hur skönt ?! :D

Kommentarer
Postat av: stina

Behövs nog städas här också!! jeeeevlar vad dammigt du har det

2012-05-01 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0