30 April

Hej på er!
Idag är det ju valborgsmässoafton, hade aldrig tänkt över det om det inte vore för rix morgonzoo som rullade i lurarna i morse när jag gick till jobbet. Det är lite tråkigt att det inte finns här i Norge, men och andra sidan festar dom desto hårdare här på deras nationaldag den 17 maj.
Hur som helst ville jag bara komma till det att jag saknar att inte ha någon super god middag och brasa att titta på ikväll :P så jag hoppas ni att ni alla myser lite extra för mig där hemma! :)
Ska köpa en ny vår/sommarjacka och väljer mellan dessa två. Är så sjukt svårt att välja! Tips tack :D
Tara Jacket
Ursula Jacket
Imorgon är vi iallafall lediga från jobbet och finväder är det också spått så det blir parkhäng och mys! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

köp den som är "billigast".....

2012-04-30 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0