7 Juli

Hej på er!
Har varit dålig på att uppdatera nu på sista tiden men det beror på att jag har fullt upp :)
Sista festen med järngänget i Oslo var nog bland den bästa festen jag har haft. Dom flesta av mina vänner i Oslo befann sig på festen och allt var bara perfekt. 
Söndagen åkte jag hem tillsammans med grabbarna och det var bara att ta sitt trötta arsle och börja plocka ur släpvagnen på en gång för dagen efter stack jag upp till Fågelsjö och farmor, och här har jag varit fram tills nu!
Har precis kommit hem till julgåsviken, ska snart hoppa i säng och börja ladda för vansbrosimningen som är i morgon.. 3 km i iskallt vatten lockar inte jätte mycket, men men bara att bita i det sura äpplet och köra i guess!
Hade tänkt ladda upp en massa bilder nu men har så segt internet här så får bli nästa gång jag är hem, för nu sticker jag tillbaka till farmor på måndag morgon och blir där fram till tisdagen v.29 :) lovar er att det kommer en stor bildbomb då istället :)
Här kommer iallafall en bild sedan festen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0