9 juli

Sitter just nu på inlandsbanan på väg upp till Fågelsjö för en veckas jobbande igen, sen har jag tänkt ta semester i 2 veckor :) blev en snabbvisit då planen var att jag skulle hem för att simma vansbrosimningen. Dock ändrades den planen då jag på morgonen igår åkte så en läkare fick titta på mig (jag ramlade med hundarna när jag var ute och sprang med dom i tisdags och slog i revbenet) hon klämde och konstaterade att det förmodligen är av och att simma var inte ett alternativ då, vila sig i form är det enda jag kan göra nu i några veckor framöver. Är det någon som är förvånad? Alltså, allt händer verkligen mig.. Största klantskallen ever! jag åker iallafall tillbaka till Malung antingen söndag eller tisdag, så blir tunt med uppdateringar tills dess. Ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0