25 Juni

Halloj på er :)
Vet att jag inte har varit den bästa att uppdatera på sista tiden men gjorde faktiskt ett tappert försök när jag var hemma nu i helgen, men ute i sommarstugan har vi inte världens snabbaste internet så det brakade igenom och allt som jag hade skrivit försvann så då orkade jag inte skriva om det :)
Men tänkte jag skulle dra en snabbrepris av helgen för er nu.
Midsommarafton tillbringades i Orsaskogen tillsammans med mygg, flugor, kossor och inte minst alla bromsar! Orsa kajt´n  och löptävling på 25 km var det som gällde och i mål tog vi oss även om det var kämpigt :) Super fin terräng och perfekt träning inför lidingö! Kvällen avslutades sedan hemma tillsammans med familjen med god mat och en massa spel och fiske, en riktigt mysdag med andra ord :) 
Har även hunnit med att inviga min nya cykel i helgen, riktigt nöjd! Sen sist men inte minst har vi firat Stinas födelsedag, 19 år och lillskiten är inte så liten längre :P
Här kommer lite bilder, så och njut!
Kramkalas :D
Fiske med Josef
trött tjej efter 25 km löpning i benen :)
Vinnarlaget på kubbspel
Midsommarfiske 
Lördagen spenderades tillsammans med dessa två filurer :) 
första cykelpasset gjort. min fina cykel ;D
Stinas födelsedag och tårtor i massor :)
avslutar med en bild på armbandet som stina fick av mig :)
 
Sista veckan i Oslo är nu också påbörjad och jag ser fram emot en hektisk vecka, ska flytta ur lägenheten, shoppa en ny garderob och sist men inte minst ha min efterlängtade hejdåfest med en massa vänner. Kommer bli helt galet bra. 

Kommentarer
Postat av: stina

min mage avslöjar mitt tårtintag ;)

2012-06-28 @ 09:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0