29 Juni

En jobbig dag börjar nu gå mot sitt slut, att säga hejdå till Heidi och mina 18 barn har inte varit lätt.
Dagen har gått åt till skratt, gråt och prat om massa minnen. I 3 år har jag haft Heidi vid min sida och hon har blivit som min storasyster, vi har delat på allt. jag försöker trycka in att det här faktiskt inte är slutet på något bra... utan början på något nytt men det är ändå svårt, du vet det redan men jag säger det igen....jag är otroligt glad i dig! 
 
Som sagt, en jobbig dag. Men livet går vidare och nu är den när den jobba biten är avklarad får jag börja se fram i mot det positiva, imorgon är det hejdåfest och det kommer kalasmycket folk. Anders och Thomas kommer ner enda från Vansbro och dom flesta av mina vänner här i Oslo kommer att befinna sig på sporveisgata 27b. Kommer bli en galen kväll :D 
Ska njuta av min sista helg i Norge och Oslo nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0