8 Juni

Hej!
En vecka sedan sist och just nu ligger jag proppmätt (med lite magont) och ångrar att jag faktiskt tryckte i mig dom där onödigt sista godisbitarna, men vad gör man inte när man inte kan sluta... haha jo får ligga med ångesten nu istället. Äh, får bara köra lite extra under nästa träningspass istället :P
Ja alla som känner mig vet ju att jag har gått och blivit tidernas träningsnörd, så har nu medan jag är hemma införskaffat mig lite mer roliga prylar :)
Har köpt mig en tokhäftig pulsklocka som jag är mer en nöjd med, min nya kärlek skulle man nog kunna säga! En svart polar RCX5 med GPS blev det tillslut och som att träningen inte var rolig innan.. ja jag kan ju säga att med denna leksak blev det dubbelt så kul :D
Så här ser den ut, sen tillkommer GPS  men den är så liten så den kan man ha i fickan eller på armen i ett bälte som följer med. Det som också gör klockan så bra är att den är väldigt enkel att förstå sig på! Lätt värt varenda krona! :)
Jag har ju också varit på jakt efter en racer för att börja träna lite cykel både för skojs skull och för den lovley vätternrundan som jag så fint ska avsluta klassikern med. Har varit i Mora idag för att beställa hem en lagom till midsommar var tanken, men se vad som fick följa med hem redan idag istället, hur tur får man ha lixsom?! :)
Nu jäklar ska det bli åka av.
Sist men inte minst så har kvällen avslutats ute i sommarvärmen med smörgåstårta och båtkörning tillsammans med familjen. Skönt att få vara samlade och bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0