27 Mars

Halloj igen, med en inte så kul huvudvärk ligger jag nu med onepiecen i soffan, är helt slut efter ett pass på elixia.. (Nöjd tjej :D) är bara att tagga om och tagga till, klockan är ställd på 06.30 imorgon, har PT timme innan jag börjar jobba!
Annars lever jag livet, dagarna på jobbet flyger fram och det är som nu det faktiskt är som bäst att jobba i Barnehage, med tanke på vädret alltså :) idag när jag gick på stan möttes jag av flera stycken som gick i tshirt och shorts... Det är helt sjukt, vi är faktiskt fortfarande i mars lixsom!!! Hoppas på att vädret håller i sig bara så man får några fina dagar till fjällen i påsk :D nu ska jag kosa ner mig i soffan och inte göra många mer knop idag :p hade fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0