10 Maj

Tjao! :)

Sitter på pause på jobbet før tillfællet, blir en lång dag med tanke på att vi ska ha personalmøte ikvæll så ær nog hemma till typ 21 tiden. Ikke kult!
Igår provade jag før førsta gången på kettlebell på elixia och fy vad tungt det var! Riktigt kul, men sitter med Norges tungaste ben idag. Yiippiiee!
Har æven tænkt gøra en lite come back i tævlandet, haha eftersom jag ska springa lidingøloppet i slutet av september måste jag førbereda mig lite så tænkte utmana ødet och køra ett lopp i siljansnæs på torsdag! Återkommer hur det går... eller om det ens blir, har ju en vecka på mig att hinna ångra mig ;)
Nu ska jag återgå till jobbet! Tack och hej :D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tss, ångra dig, du det får man inte göra ;) Haha nu är det bara till att kötta på tävlingen :D

2012-05-10 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0