13 Maj

Hej! :)
Har verkligen varit en dunder bra helg, har inte gjort så mycket men kanske var just det som gjorde den så bra... vilat upp mig lite;)
Fredagskvällen börjades med intervaller tillsammans med Johanna och det var precis vad vi båda två behövde, slippa bära på aggressionerna och springa ut dom istället! Fixade in henne så att hon också tränar på Elixia nu så det blir perfekt!
Lördagen bjöd även den på ett träningspass och sedan hängde vi hos CW och Kamilla, Malin och Johanna klippte och färgade håret. Måste också ta tag i mitt lurv sen när jag kommer hem till Swe :)  Kvällen avslutades med filmkväll hos oss, riktigt kos alltså.
Idag har det inte hänt så mycket, tog en rejäl sovmorgon och nu på kvällen har vi haft turnering i badminton, Sats vs Elixia och förlorarna ska bjuda på mat.
Och vi kan även avslöja att vinnarna då blev jag och Johanna!
Nu ligger vi halvdöda i soffan och inväntar ett BB avsnitt och sedan är det sova som gäller, ska upp tidigt och träna imorgon :)
Blir även en kort arbetsvecka, så kommer gå fort! Åker hem på onsdag och så blir det lite långhelg. Deiligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0