20 Maj

Halloj :)
Väskan är återigen packad och bilen rullar tillbaka till Oslo ikväll :) Har varit en mycket bra helg hemma, har tränat på kanon och även gjort mitt första rullskidpass idag...på bra många år, riktigt kul faktiskt!
Fredagen åkte vi till Mora för lite shopping av nya springskor. Tittade även på en cykel och pulsklocka som jag har sett efter ett tag nu, pulsklockan får vänta tills jag flyttar hem och cykeln... ja jag måste bestämma mig för vilken modell och sånt jag vill ha, sen ska jag beställa hem en! Haha det låter som att jag har blivit värsta träningsfreaket, men jag gillart!
Var skidavslutning för klubben, med 3 rätters middag och prisutdelning på fredagskvällen, med god mat avslutades sedan kvällen ändå bättre när Kalle kom på besök :D
Blir återigen en kort vecka då jag åker hem igen redan på torsdag efter jobb!
Har även hunnit med att träffa Lundberg en kortis, men som sagt, kommer ju hem nästa helg också så ska se till att mysa lite extra då med henne :)
Har ni föresten sett väderprognosen inför nästa vecka?! Massa sol och riktigt varmt! Me like!
Mina nya löparskor :)
fick äntligen använda min fina hjälm som jag fick i julklapp av Stina :D
och så sist men inte minst en bild på lite syskonmys i Mora :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Grymt bra jobbar och systrar i världsklaass! Gillar er:)

2012-05-20 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0