29 Maj

Tjabba tjena hallå :)
Vet inte vart jag ska börja riktigt, har haft den bästa helgen på riktigt riktigt länge! :)
Hade tagit ledigt i fredags så har spenderat tors - måndag kväll ute i sommarstugan tillsammans med nära och kära!
Har badat i helt otroligt 22 grader i vattnet redan!! Fiskat, träffat kusinerna med familj, mormor, farmor, farfar och en massa vänner, Helt galet bra :D
Så tänkte slänga upp en bildbomb istället för att sitta här och skriva. Se och njut ;)
grillat är mumsigt värre!
haha en misslyckad hopp bild ala stinahanna!
steeeeekigt :D
fiske med lillkussen!
storfiskaren ;)
22 grader i vattnet och vi är inte dom som är badkrukor direkt :D
lycka :)
:)
morgonstund har guld i mun
och så klart hör jordgubbarna till :)
sist men inte minst, slänger med en bild på mina inte så roliga skavsår... efter 2 h rullskidpass utan handskar får jag väl egentligen skylla mig själv :P men ni kan ju tycka lite synd om mig iallafall :P
Och föresten måste vi ju bara säga GRATTIS till Sverige och framför allt till Loreen som tog hem hela eurovision finalen! Satt som klistrade framför tvn med brudarna, nästa år ska jag försöka få en biljett och åka till vart det nu än blir och se det live! hade varit cooolt!
Nej nu ska jag ta och packa och fixa lite! vi snakkes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0