3 Maj

Tja!
Okej.. om jag sa att jag var röd igår så är jag dubbelt så röd idag. då kan ni bara tänka er!
Har spenderat hela dagen uppe på Holmenkollen och nu så här i efterhand kanske man skulle ha kletat på lite solsalva. men det är alltid lätt att vara efterklok.
Har iallafall insett att solsalva är det som står högst upp på listan nu inför helgen, haha det sitter långt inne men måste nästan säga att det är tur att det ska regna imorgon på förmiddagen för jag vet inte om jag klarar att vara ute med det här röda fejset en hel dag.
Hur som helst ska det bli dunderväder till helgen och det gillas!
Jobbar bara till halv två imorgon för sedan ska jag springa hem och hämta väskan och skynda till tåget :)
STOCKHOLM HERE WE COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0