31 Maj

WOOOHHHOO :)
Sista maj idag och det hurrar vi för! Imorgon börjar äntligen Juni och jag hoppas innerligt att sommarvärmen återkommer då tack!
Har varit en intressant dag, Kungen och drottningen i detta landet är för dom som inte vet väldigt betydelsefulla!
Så idag var vi inbjudna att fira deras 75 års dag tillsammans med dom, igår lagade vi 54 kronor till alla storbarnsavdelningar och idag marscherade 54 stolta barn mot slottet med kronor i alla olika färger :) Vi har fått "kongebollar", sjungit bursdagssången och klappat händer åt paret. Så vet inte om jag ska vara stolt eller inte men har iallafall mött den norska kungaparet nu iallafall. yiiipiie!
Har för första gången i mitt liv idag också kört ett boxpass tillsammans med Fredrik, och fy fan (ursäkta svordomen) så jobbigt och kul det var. Höga sparka, låga knän och armarna uppe vid ansiktet... och som om jag inte redan hade skavsår fulla händerna, nu ser dom halvt flådda ut.
En riktig genomkörare för kroppen och pulsen var hög nästan hela tiden så man väljer själv hur jobbigt man vill ha det :)
Haha sen tänkte jag dela med mig av min otroligt goda så kallade omelett.. som alltid slutar som scrambled eggs med grönsaker i. Aja smaken är det inget fel på iallafall :D
Använder mig av broccoli, tomat, paprika, lök och champinjoner + kryddor i form av vitlökspulver, örtsalt, oregano och svartpeppar. Mums på den alltså och så värd att prova!
Jag och min underbara Heidi utanför slottet idag :)
1 månad kvar tillsammans och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0