7 Maj

Heej på er :)
Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans, helgen har iallafall varit den bästa på riktigt länge! Har lärt mig att Japaner inte tål sol, högklackat och dans är ingen bra kombo + att jag är beroende av oliver.
Lördagsmorgon spenderades på Stockholms gator och självklart hittade jag lite fint ;) En nya jacka från Peak, En kjol och en stickad tröja från Tommy Hilfiger och 2 armband från marc by marc jacobs. Jag ska visa er bilder sen men har inte hunnit lägga in det på datorn än, men det kommer :)
Vi började kvällen hos Ellen och där blev det fishshot blandat med drinkar sedan drog vi till solidaritet och dansade järnet! en hel lyckad kväll och jag ser redan fram emot hejdåfesten som äger rum den 30 juni, fram tills dess är det hårdträning som gäller :D
Haha just det, tåget hem igår var fullbokat av Japaner och att sitta 6 timmar tillsammans med deras stinkande mat blandat med skrik och skratt var mer än nog. Det var bara i med hörlurarna, på med brillorna och försöka sova!
Nu är det en ny vecka och nya möjligheter! Kanonväder är det också så kan inte bli bättre :)
Jag ska njuta av allt jag kan sista tiden i detta underbara land :)
Den här jackan blev det tillslut!
Tara Jacket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0