5 September

Halloj på er alla!
Shit, var ett bra tag sedan jag skrev ser jag nu så tänkte passa på när jag har lite tid över :)
Är för tillfället uppe i Sundsvall och för er som inte har koll på läget har jag alltså börjat att studera, känns otroligt vuxet att säga det haha :)
Åkte upp i måndags och bor på ett kanonfint hotell mitt inne i stan, har shoppat runt lite, en massa föreläsningar och träffat alla nya klasskamrater. Känns som att det kommer bli 3 mycket intressanta och roliga år! Är alltså taggad til 1000 och ser fram emot vart det här kommer leda nu :D 
Nu ska jag läsa igenom lite pappar tills imorgon och så är det plugg hela dagen för att sedan styra kosan mot malung igen. 
vi snakkes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0